איך מתחילים לנהל את כלכלת המשפחה?

התנהלות כלכלית נכונה יכולה להשפיע באופן ישיר על איכות החיים של התא המשפחתי, על בית הספר שהילדים ילמדו בו, על החסכונות של המשפחה, על איכות הציוד שתקנו לילדים לבית הספר, על הנסיעות המשפחתיות לנופש/טיולים ולעתים אפילו על מה שהמשפחה תאכל מדי יום. ייעוץ לכלכלת המשפחה הוא שירות שיכול להיות קריטי לאותן משפחות שאינן יודעות כיצד להתנהל כלכלית, לא מצליחות להרים את עצמן ואין להם את הכלים והידע המקצועי כדי להפוך את רמת החיים שלהם לטובה ברמה הכלכלית. אביתר זכאי הינו יועץ כלכלי בעל ניסיון רב שנים בתחום וישמח לסייע לכם לעשות בדיוק את זה – לחיות חיים רווחיים ונעימים יותר.

עד כמה חשוב ייעוץ לכלכלת המשפחה?

אחת הבעיות העיקריות שבגינן משפחות נופלות לבורות כלכליים היא שאין להם את הידע והכלים הפיננסיים המקצועיים שיעזרו להם להתנהל כלכלית בצורה נכונה יותר. שינוי דפוס מחשבתי בנוגע לכסף ולהתנהלות הכלכלית, הקניית הידע לאיך והיכן כדאי להשקיע את הכסף בצורה שתניב לכם רווחים ואופן ההתנהלות שלכם עם הכסף גם בהקשר של הילדים ושל עצמכם, תשפיע באופן ניכר על השינוי הכלכלי הנחוץ לכם.

הנושאים החשובים לעבוד עם התא המשפחתי בהיבט הכלכלי:

ייעוץ לכלכלת המשפחה הוא שירות של לפחות מספר מפגשים שבמהלכו מאפיינים על ההוצאות וההכנסות של המשפחה, בונים תכנית שבאמצעותה ניתן להפוך את המינוס לפלוס ולחיות חיים טובים ורווחיים יותר. נשמע פשוט? אז זהו שזה לא ממש פשוט. כדי להגיע לזה חשוב ידע מקצועי להכנת תכנית מתאימה ונכונה לאותו תא משפחתי באופן ספציפי וכן למצב הכלכלי שלהם. כמו כן יש הרבה דברים שצריך לעבוד עליהם החל מהתנהלות כלכלית נכונה, דרך שינויי הרגלים של בני המשפחה, ניהול סיכונים וניהול תקציב משפחתי, חיסכון לטווח הקצר והארוך, להתחשב בנושא הדיור והמשכנתא, הצבת יעדים כלכליים וכמובן גם חינוך הילדים להתנהלות כלכלית נבונה יותר.

איך מתחילים?

רוצים ליהנות מעצמאות כלכלית? זוגיות טובה ונעימה יותר? שקט נפשי? אביתר זכאי ישמח ללוות אתכם בנושא ניהול כלכלת המשפחה שלכם, להקנות לכם את הכלים הנדרשים לביצוע מהפיכה בחיים שלכם וילווה אתכם כל הדרך לעצמאות כלכלית.

לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר