בניית תקציב משפחתי

בניית תקציב משפחתי מתבססת על מספר עקרונות מנחים; דגשים באמצעותם תוכלו להשקיע בהווה ובעתיד הפיננסי שלכם על הצד הטוב ביותר. עובדים מדי יום ומשקיעים בכך שעות ארוכות? רוצים להתחיל לראות את הרווחים וליהנות מהפרות שקצרתם? שיתוף פעולה עם אביתר זכאי יעוץ כלכלי יענה על כך – והרבה מעבר. על ידי בחינת מצבכם הכלכלי ובניית תכנית פעולה המותאמת אישית לכם, העתיד שלכם יכול להיראות הרבה יותר טוב. כל שעליכם לעשות הוא להרים טלפון ולקבוע פגישת ייעוץ מיועץ לכלכלת המשפחה.

בניית תקציב משפחתי: לקבוע את סדרי העדיפויות

מדי יום ביומו אנו נמצאים במרדף אחר הכסף – החל מהיציאה לעבודה בבוקר, דרך חוגים לילדים  אחר הצהריים ועד יציאה לבילויים מפעם לפעם. המאמץ להשיג את הכסף, והקלות שבה הוא מתבזבז עלולים להטריד אותנו לאורך כל היום. במקרים כאלו, מומלץ לבנות מראש את התקציב המשפחתי ולעצור את הגידול בהוצאות מופרזות.

מהו תקציב משפחתי? מדובר בכלי חשוב המאפשר לכם לעקוב אחר שגרת ההוצאות וההכנסות שלכם. כמו כן, על ידי ניהול נכון של התקציב תוכלו להשיג שקט נפשי רב, כמו גם להציב מטרות ולהשיג אותן. כיצד תוכלו לבנות את התקציב באופן מיטבי? השלב הראשון הוא לבחון את על מה אתם כמשפחה נוהגים להוציא את כספיכם. החל מהחשבונות והמיסים החודשיים ועד המוצרים שאתם צורכים על בסיס קבוע, לצד העמלות עבור ביצוע פעולות בנקאיות – מדובר בהוצאות שוטפות המוכרות לרבים מאתנו. במקביל לכך, חשוב לעקוב אחר ההכנסות השונות שלכם – בין אם מדובר במשכורת, בונוסים, הפרשות שכר ועוד.

בהמשך, חשוב לא פחות לקבוע את סדרי העדיפויות שלכם: החל מההוצאות ההכרחיות, דרך הוצאות שאינן חיוניות אך תורמות לאיכות החיים ועד ההוצאות שתוכלו לוותר עליהן. חשוב לערב בתהליך את כל בני המשפחה כדי לקחת חלק בניהול הכלכלי המשותף.

לחיות בהשקעה ולא בהלוואה

כאמור, בנייתו של התקציב המשפחתי מבוססת על מספר היבטים עיקריים. כדי לוודא כי אתם אכן מגיעים להחלטות הנכונות עבורכם חשוב יותר שתפנו לקבלת ליווי וייעוץ של אביתר זכאי יעוץ כלכלי. במקום שתמשיכו לחיות בהלוואות – תתחילו לחיות בהשקעות! כל שעליכם לעשות הוא ליצור עמי קשר ולקבוע פגישה ראשונית. אשמח לעמוד לרשותכם.

בניית תקציב משפחתי

בניית תקציב משפחתי מתבססת על מספר עקרונות מנחים; דגשים באמצעותם תוכלו להשקיע בהווה ובעתיד הפיננסי שלכם על הצד הטוב ביותר.

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר