ניהול כלכלת המשפחה

ניהול כלכלת הבית

ניהול כלכלת המשפחה כולל שורת פעולות שיסייעו ליצור איזון בהתנהלות הכלכלית שלכם,  החל מצמצום כרטיסי האשראי המשפחתיים ועד צמצום ההוצאות השוטפות. זאת, תוך שינוי ההרגלים שלכם לצורך יצירת איזון בין ההוצאות וההכנסות. נכנסתם לאחרונה למינוס ומחפשים דרכים לצאת ממנו? רוצים להימנע מלכתחילה ממצב של אוברדראפט? כדי למצוא את האיזון הפיננסי בחייכם, אתם מוזמנים ליצור קשר עם אביתר זכאי יעוץ כלכלי, לקבוע פגישת ייעוץ ראשונית ולהקשיב להמלצות החשובות שלו. אין ספק שתרכשו ארגז כלים משמעותי לצורך ניהול חכם של כלכלת המשפחה.

ניהול כלכלת המשפחה: נקודות חשובות

רבים מאתנו חוששים מהיום הגורלי בו ניכנס למינוס. במקרים רבים נראה שזהו מצב בלתי נמנע – הרי אנו מתמודדים מדי יום ביומו עם מגוון עצום של הוצאות – מתוכננות ובלתי צפויות כאחד. עם זאת, האוברדראפט הוא איננו גזירת גורל. למעשה, יש ביכולתנו לנהל את כלכלת המשפחה על הצד הטוב ביותר. שואלים את עצמכם כיצד? נשמח לציין בפניכם מספר נקודות עיקריות:

  • מומלץ להיות עם יד על הדופק ולברר האם אתם זכאים להחזרי מס ממס הכנסה או מביטוחי הבריאות – בייחוד אם אתם עובדים כשכירים.
  • כאשר אתם יוצאים לסיבוב הקבוע בסופרמרקט, חשוב ביותר לקחת אתכם רשימת קניות אותה הכנתם מבעוד מועד. כך, תוכלו לבצע קנייה חכמה ושקולה – ולא להיכנע לרכישות בלתי צפויות ולא הכרחיות.
  • צמצום מספר כרטיסי האשראי.
  • כיום, כל אחד ואחת מאתנו מחזיקים מכשיר טלפון סלולרי, וגם יש לנו חבילות תקשורת שונות הכוללות טלוויזיה ואינטרנט. עם זאת, ובעקבות השוק התחרותי – מומלץ ביותר לברר על החבילות השונות ולהימנע מחיובים גבוהים.
  • היבט חשוב לא פחות ואף יותר הוא חינוך הילדים על התנהלות כלכלית נכונה. כך, כאשר הם יהפכו למבוגרים בעצמם – הם לא ירגישו חסרי אונים, להפך.

ניהול כלכלת המשפחה: לרכוש כלים – ולהשיג את היעדים

מעוניינים להשיג עצמאות כלכלית? מדובר במציאות אותה ניתן להגשים! כדי לרכוש כלים חשובים אלו ולהשיג שקט נפשי, כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל אביתר זכאי יעוץ כלכלי. לאורך שיתוף הפעולה הפורה בינינו, תלמדו רבות על ניהול נכון של כלכלת המשפחה, מושגי יסוד על משכנתאות, הצבת יעדים קרובים ורחוקים ועוד.

ניהול כלכלת המשפחה – איך עושים את זה נכון

בין אם אתם מתכננים את הרחבת המשפחה בעתיד הקרוב ובין אם אתם מנסים כבר עכשיו לתמרן בין בית, ילדים ועבודה, סביר להניח שניצב בפניכם אתגר אחד גדול במיוחד. עם שתי משכורות ולא מעט הוצאות על חינוך, ביגוד, אוכל ומשכנתא, נדמה שהשליטה במספרים קשה יותר מאי פעם. עם זאת, ניהול כלכלת המשפחה הוא צעד חיוני שיבטיח לכם עמידה מלאה בכל ההתחייבויות, התנהלות פיננסית תקינה וגם תכנון יעיל של החסכונות לטווח הקצר ולטווח הארוך. אם אתם לא לגמרי בטוחים אם אתם עושים את זה נכון ומה בכל זאת אפשר לעשות קצת אחרת, אביתר זכאי יעניק לכם את הליווי השלם ואת המעטפת התומכת לכל אורך המסע.

ניהול כלכלת המשפחה – למה זה חשוב?

בראייה כללית, ניהול כלכלת המשפחה הוא הצעד שיאפשר לכם לפעול בצורה טובה ויעילה בדרך הרבה יותר, ויש לעבודה הנכונה לא מעט יתרונות:

  • ניהול מדויק מבטיח לכם שמירה על מסגרת תקציב ברורה והימנעות מחריגה בחשבון (אוברדרפט).
  • ניהול יעיל מאפשר לכם לתכנן חופשות, שיפוצים, לימודים ורכישות נוספות.
  • ניהול יעיל מאפשר גם תכנון לטווח הארוך, לרבות חיסכון לפנסיה וחיסכון לילדים.
  • ניהול אפקטיבי מאפשר לכם לחלק את ההכנסות בצורה טובה בין הוצאות, חיסכון והשקעות.
  • ניהול איכותי מבטיח עבודה יעילה ומעקב רציף אחר כל ההוצאות וההכנסות שלכם.

אם תפעלו בצורה טובה ומסודרת ותיעזרו באיש מקצוע שיעזור לכם להבין מול מה אתם באמת מתמודדים, מלאכת הניהול של כלכלת הבית תהיה פשוטה יותר מאי פעם. תוכלו לפעול על פי תקציב מסודר לכל סעיף, מרכישת המזון ועד לבילויים במסעדות, ובנוסף תבטיחו לעצמכם חופש כלכלי אמיתי ותפסיקו לחשוש מפני הרגע שבו הבנקאי יתקשר כדי לשאול מה קורה עם המינוס.

ניהול כלכלת המשפחה – התנהלות פיננסית נכונה

ניהול כלכלת המשפחה הוא זה שיבטיח לכולם – מהקטנים ועד הגדולים – התנהלות פיננסית חכמה וטובה. זוהי ההזדמנות לסגור התחייבויות ומינוסים, לנשום לרווחה ולהתנהל בצורה תקינה, בזמן שגם הילדים לומדים לנהל תקציב ולהישאר בתוך מסגרת מסודרת. בעזרת הליווי המקצועי של אביתר זכאי תוכלו לבנות תוכנית עבודה שמתאימה בדיוק לצרכים שלכם, ולעשות את זה נכון כבר מהצעד הראשון.

כלכלת המשפחה

כלכלת המשפחה היא הלב של התא המשפחתי. המצב הכלכלי שלכם יכריע לגבי איכות החיים של בני הבית, החופשות המשפחתיות, האוכל שיהיה על השולחן, השקט הנפשי, הזוגיות בבית ועוד משתנים רבים אחרים. התנהלות כלכלית נכונה היא הבסיס לחיים בריאים ומאושרים ומצב כלכלי לא טוב עשוי להוביל לחיים הפוכים לגמרי. אביתר זכאי הינו יועץ לכלכלת המשפחה המלווה משפחות רבות בישראל לרווחה כלכלית, כולל משפחות הנמצאות במצוקה כלכלית קשה ואינם יודעים מה לעשות בשלב הבא. רוצים להפוך את המינוס לפלוס? ללמוד כיצד להתנהל בצורה נכונה עם הכסף שלכם? לשפר את איכות החיים שלכם וכמובן את המצב הכלכלי? צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ונשמח לסייע לכם.

לעשות שינוי בחיים עם ניהול כלכלת משפחה בצורה נבונה יותר:

כדי לשנות את ההתנהלות הכלכלית המשפחתית צריך לא רק ידע וכלים אלא גם רצון. המשפחה צריכה לתת כולה יד בנושא, לשנות הרגלים, דפוסי התנהגות והתנהלות כלכלית וכמובן לקבל החלטות כלכליות מושכלות יותר. זה אומר שגם הילדים בבית יצטרכו לקבל חינוך נכון לחיים כלכליים נכונים ונבונים יותר, גם אם הם לא יאהבו את השינויים ומה שהתרגלו אליו. יש לבדוק כל אספקט של ההוצאות החודשיות וכיצד ניתן לבצע את השינוי המיוחל בכמה צעדים פשוטים, מבלי לפגוע יותר מדי באיכות החיים של המשפחה – להיפך. ברגע שתתחילו ליהנות מיתרה חודשית ולא לסבול מגירעון חודשי, תוכלו להשקיע את הכסף בצורה חכמה ולהניב רווחים גבוהים יותר מה שיאפשר לכם בסופו של דבר ליהנות מאיכות חיים גבוהה יותר.

התנהלות כלכלית נכונה למשפחה

כדי להצליח לעשות את השינוי המיוחל בדרך כלל המשפחה לא מסתדרת לבד ויש לכך כמה סיבות. ראשית אין להורים את הידע והכלים לעשות את השינוי הכלכלי המיוחל או להתנהלות כלכלית נכונה עם המשאבים שיש להם (ההכנסה שלהם לצורך העניין). כמו כן הם אינם יודעים כיצד להקנות לילדים שלהם את הכלים הנכונים להתנהלות כלכלית נבונה שתעזור להם בהוצאות החודשיות וגם תחנך את הילדים שלכם להתנהלות כלכלית שתעזור גם להם בעתיד. כמו כן היבט המוטיבציה וההתמדה חשובים מאוד מלבד הידע, ההמלצות, הטיפים והמהלכים שצריך לבצע בפועל. כל אלו ועוד תקבלו מהיועץ הכלכלי שלכם אביתר זכאי שישמח לסייע לכם לצאת ממינוס לפלוס.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר