איך אנשים נכנסים למצב של מינוס?

תחום ניהול כלכלת המשפחה הוא תחום חשוב מאוד שלא כדאי להקל בו ראש. בכל תא משפחתי, רמת החיים ולעתים אפילו עתיד המשפחה והילדים תלוי במצב הכלכלי המשפחתי. לא סתם אנו רואים אנשים הגדלים למציאות כלכלית קשה, מתקשים להחזיק מעמד גם כאשר הם חיים כאנשים בוגרים. לא לימדו אותם את הכלים הנכונים להתנהלות כלכלית נכונה, הם אינם מכירים כיצד להתנהל בצורה נכונה – להיפך הם יודעים כיצד ההורים שלהם התנהלו ומתנהלים כך גם כן מהלוואה להלוואה, מחוב לחוב, מריבית לריבית ומעמלה אחת לאחרת. יועץ לכלכלת המשפחה אביתר זכאי יוכל לסייע לכם להפסיק לחיות במינוס ולהתחיל לחיות חיים רווחיים, נעימים ואיכותיים יותר.

מדוע אנשים נכנסים למצב כלכלי לא טוב?

יש סיבות רבות מדוע אנשים עשויים להיכנס למצב כלכלי לא טוב. יש שיאמרו שלא הצליחו לסיים את החודש ונאלצו לקחת הלוואה קטנה, החזרי ההלוואה נוספו להוצאות החודשיות וגם בחודשים העוקבים נדרשו להתגלגל עם הלוואות הולכות וגדלות כדי לעמוד בהחזרים החודשיים ומשם נכנסו למדרון שמתגלגלים בו למטה מהר מאוד. יש גם אינספור סיבות רבות אחרות כמו פיטורין מהעבודה, לקוח גדול שעזב את העסק המשפחתי וגם לירידה משמעותית בהכנסות או מגוון רחב של סיבות אחרות. אנו מאמינים שהסיבה שבגינה אנשים לוקחים החלטות כלכליות שגויות היא כיוון שאין להם את הידע והכלים להתנהלות פיננסית נכונה.

כיצד יועץ לכלכלת המשפחה יכול לעזור לכם?

בואו נחשוב על זה לרגע – בגן, בבית הספר, בצבא ואפילו באוניברסיטה – אף אחד לא מחנך אותנו להתנהלות כלכלית נכונה ולא מקנה לנו את הכלים לניהול כלכלת המשפחה. במידה וההורים שלנו לא התנהלו בצורה נכונה וחינכו אותנו להתנהלות פיננסית נכונה סביר להניח שהסיכוי היחיד שלנו לצבור ידע מקצועי, ניסיון ובאמת להתנהל בצורה נכונה היא באמצעות יועץ לכלכלת המשפחה.

אביתר זכאי הוא יועץ מקצועי המספק שירותי ליווי וייעוץ מקצועיים לזוגות ומשפחות בהיבטים הפיננסיים וניהול תקציב משפחתי. אביתר יסייע לכם לעבור ממצב של מינוס למצב של פלוס תמידי, כמו גם הפניית חלק מהסכומים החודשיים העודפים לטובת השקעה מניבה שתוביל לשיפור איכות החיים והמצב הפיננסי של המשפחה. לפרטים נוספים צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לעמוד לשירותכם!

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר