איך בוחרים יועץ לכלכלת המשפחה?

תכנון פיננסי מאפשר לבני משפחה ליהנות מאיכות חיים. עם התחשבות בשיקולים כמו התקציב והחסכונות שלכם, ובליווי של יועץ לכלכלת המשפחה, אתם יכולים לבנות תוכנית עבודה להשגת היעדים הפיננסיים שלכם. אביתר זכאי, יועץ כלכלי, מלווה משפחות בבניית תוכניות כלכליות מקיפות, עם יעדים ברורים וברי השגה, לשיפור הרווחה הכלכלית ואיכות החיים.

יועץ לכלכלת המשפחה מסייע בהרכבת תוכנית כלכלית מקיפה.

התוכנית המומלצת על ידי יועץ לכלכלת המשפחה מקיפה את כל ההתנהלות הכלכלית המשפחתית ולוקחת בחשבון את כל השיקולים החשובים. התוכנית מתעדת חיים שלמים של יעדים להשגה, והייעוץ המקצועי של איש מקצוע היא בדיוק מה שאתם צריכים.

הכנה לבדיקה פיננסית עם איש מקצוע שאפשר לסמוך עליו.

לפני הגשת דוח שנתי או בדיקה פיננסית של בנקים, לפני קבלת אישור להלוואת משכנתא, או בדיקה של כל גוף כלכלי אחר, לכל מטרה שהיא, מומלץ לקיים פגישה עם יועץ לכלכלת המשפחה, שיש לו הסמכה וניסיון בתחום.

הייעוץ המקצועי יסייע לכם להבין את המטרות והתוכניות שאתם צריכים להרכיב כדי להשיג את היעדים המשפחתיים הכלכליים.

זיהוי וניסוח מטרות עסקיות

יועץ לכלכלת המשפחה יקדיש זמן להכיר אתכם ולבנות את המטרות שלכם, תוך לקיחה בחשבון של כל השיקולים הפיננסיים.

מתוך מחשבה על המטרות שלכם, היועץ ישקול את אורח החיים, הצרכים, האנשים התלויים בכם מבחינה כלכלית, החובות, העיסוק, ההכנסה והבריאות שלכם.

איזון הסיכונים

יועץ לכלכלת המשפחה יעבוד איתכם כדי להבין את המקום בו נמצאים תחומי הסיכון שלכם, וייעץ לכם עם רעיונות להגנה מפני הסיכונים.

לצד הבנת החשיפה שלכם לסיכונים, יועץ שמתמחה בסיכון והשקעות יבחן גם את האפשרויות מבחינת חסכונות או השקעות כדי לסייע בהשגת המטרות שלכם.

אם אתם מרגישים שאתם ניצבים בפני בעיות כלכליות, מומלץ ליצור קשר עם אביתר זכאי, יועץ כלכלי עם ניסיון רב שנים בייעוץ וליווי משפחות, לקבלת המידע המקצועי שישנה את ההתנהלות הכלכלית שלכם ויאפשר לכם ליהנות מחיי רווחה כלכלית והתנהלות פיננסית איתנה.

בניית תקציב משפחתי

בניית תקציב משפחתי מתבססת על מספר עקרונות מנחים; דגשים באמצעותם תוכלו להשקיע בהווה ובעתיד הפיננסי שלכם על הצד הטוב ביותר.

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר