בחירה נכונה של ייעוץ לכלכלת המשפחה

כמעט כל משפחה, ללא קשר לרמות ההכנסה שלה, מתמודדת עם הצורך להחליט על האופן בו יש להקצות את המשאבים הכלכליים ולנהל את התקציב באופן הטוב ביותר. ייעוץ לכלכלת המשפחה מאפשר לכם להתחייב לתוכנית שתסייע לכם להשיג את היעדים הפיננסיים העתידיים שלכם ובסופו של דבר לשלוט היטב על המשאבים שלכם.

עם הליווי של אביתר זכאי, יועץ כלכלי מוסמך, תלמדו איך לנהל את התקציב המשפחתי שלכם, לטווח הקצר והארוך, עם תוכנית התנהלות כלכלית שתוביל אתכם לחיי רווחה והתנהלות כלכלית משופרת.

ייעוץ לכלכלת המשפחה עם תוכנית כלכלית מותאמת אישית

ייעוץ לכלכלת המשפחה מוביל לפיתוח תקציב משק בית מאורגן ומקיף. התקציב מצריך הבנת ההכנסות הקבועות שלכם, שכוללות הכנסות מתעסוקה, מהשקעות, משכירות, והוצאות על מצרכים חודשיים, תשלומי רכב, החזרי הלוואות משכנתא וביטוחים.

חשוב גם לזהות את היעדים הפיננסיים לטווח הארוך וכל הוצאה שאינה סדירה שצפויה בעתיד הקרוב, כגון חופשה גדולה. עם המידע הזה, אתם מוכנים לפתח תקציב חודשי למשק הבית, שקובע את האופן בו יש להקצות את ההכנסות שלכם להוצאות השונות וליעדים נוספים. גישה זו היא שיטתית ומאפשרת לכם להעריך את שילוב צרכי ההוצאות, החסכונות וההשקעות שלכם.

מאפייני תוכנית כלכלית

עם ייעוץ לכלכלת המשפחה, בני המשפחה לומדים איך להרכיב תוכנית כלכלית שכוללת את כל ההוצאות, העלויות הקבועות, שהן סכומים קבועים שמשולמים מדי חודש, כגון חשבונות טלפונים סלולריים, עלויות טיפול בילדים, ניקיון ביטוחים, ארנונה  וכן הלאה.

התוכנית כוללת גם את ההוצאות המשתנות שלכן, שהן הוצאות שמתרחשות מדי חודש, אבל הסכום שלהן בשקלים משתנה, כגון דלק, בידור, קניית בגדים וכן הלאה. ייעוץ לכלכלת המשפחה מדריך לגבי האופן בו יש להרכיב נכון את התוכנית הכלכלית כדי שהתמונה תיראה ברורה וניתן יהיה לדבוק ביעדי התוכנית בקלות.

בשורה התחתונה, יועץ מוסמך מאפשר לכם ליהנות מחיי רווחה כלכלית.

עם הליווי המקצועי של אביתר זכאי, עם ניסיון רב שנים בייעוץ וליווי משפחות, תלמדו להרכיב תוכנית כלכלית שתוציא אתכם מהחובות ותאפשר לכם ליהנות מאיכות חיים משופרת.

ניהול כלכלת המשפחה

ניהול כלכלת הבית ניהול כלכלת המשפחה כולל שורת פעולות שיסייעו ליצור איזון בהתנהלות הכלכלית שלכם,  החל מצמצום כרטיסי האשראי המשפחתיים

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר