כך תוכלו לצאת מהמינוס ולהפוך אותו לפלוס

ניהול כלכלת המשפחה הוא הרבה יותר מאתגר ומורכב ממה שרוב האנשים חושבים. אלה שאומרים "נסתדר" או "כמה קשה זה כבר יכול להיות… נזרום…" אלו אותם אנשים שבדרך כלל לאחר כמה שנים של הוצאות כבדות של החזקה וניהול בית (ובהמשך גם ילדים) יגיעו למצב של סחרור הלוואות, הוצאות גבוהות יותר מההכנסות וקריסה כלכלית מאוד מהירה. אביתר זכאי הוא יועץ כלכלי למשפחות עם ניסיון רב שנים בתחום ומסייע למשפחות רבות להגיע לרווחה כלכלית, לצאת ממצוקות כלכליות ולשנות את דפוסיהם בנוגע להתנהלות הכלכלית המשפחתית בעזרת כלים נכונים לניהול תקציבי משפחתי.

היתרונות של ייעוץ לכלכלת המשפחה בחיפה:

  • יציאה ממינוס לפלוס – השורה התחתונה של כל הליך הייעוץ הוא להפוך את המינוס בחשבון לפלוס הולך וגדל. זה לא הולך להיות פשוט ומצריך שת"פ מצד המשפחה, שינוי דפוסי התנהלות והתנהגות בנושאים כלכליים ולימוד התנהלות נכונה בהיבט הכלכלי.
  • לימוד כלים וידע החשובים מאוד לשינוי ההתנהלות הכלכלית, השקעה נכונה של הכסף וקבלת החלטות מושכלת יותר בכל הקשור לכסף.
  • תכנון נכון של הלוואות ומשכנתאות של התא המשפחתי, תוך ביצוע שינויים במידת הצורך שיאפשרו את הקטנת ההחזר החודשי ו/או הפחתת הריבית והחזרי התשלום.
  • חינוך הילדים להתנהלות כלכלית נכונה יותר.
  • ייעוץ, ליווי ובקרה לאורך הדרך – אנשים צריכים שיתנו להם מוטיבציה, ילוו אותם יד ביד בעיקר בתקופה הקשה שלהם או כאשר הם צריכים לעשות שינוי בחיים ואנו נהיה שם אתכם לאורך כל הדרך.

להפוך את המינוס לפלוס:

זה הזמן שלכם להפוך את המינוס לפלוס, להתנהל בצורה נכונה יותר מבחינה כלכלית ולאפשר לעצמכם לחיות באורח חיים טוב ואיכותי יותר. העולם מתקדם ומשתנה, גם אנשים משתנים והאופן שבו מתייחסים לכסף. אנשים רבים נוטים להיכנס למינוס (מרבית האוכלוסייה למעשה) וחושבים שזה בסדר כי הבנק מאפשר לנו מסגרת… ההתנהלות הכלכלית הזו שגויה בתכלית.

להרוויח שקט נפשי ועצמאות כלכלית:

התנהלות כלכלית נכונה יותר תוביל לחיים כלכליים רווחיים ונעימים יותר מה שיוביל לעצמאות כלכלית, יוביל לזוגיות טובה ומאושרת יותר, הורות טובה יותר לילדים שלכם ויקנה לכם יותר שליטה על החיים שלכם. אביתר זכאי ישמח ללוות אתכם בתהליך לאורך כל הדרך ולעזור לכם לצאת ממינוס לפלוס ללא סיסמאות וללא אותיות קטנות. צרו עמנו קשר באתר או בטלפון ובואו נתחיל!

ניהול כלכלת המשפחה

ניהול כלכלת הבית ניהול כלכלת המשפחה כולל שורת פעולות שיסייעו ליצור איזון בהתנהלות הכלכלית שלכם,  החל מצמצום כרטיסי האשראי המשפחתיים

קרא עוד »

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר