ניהול נכון של תקציב המשפחה

ניהול כלכלת המשפחה – איך משפיע המשבר הכלכלי על המשפחה שלך כמה מוציאה המשפחה שלך כל חודש כמה ריבית אתם משלמים באילו סעיפים בתקציב המשפחתי אפשר לחסוך

לקנות דירה או לשכור  על מה אתה משלם ביטוח איך וכמה לחסוך בעתיד. איך בשנות עבודתי נתקלתי במקרים רבים של משפחות מן השורה אשר  בשל החלטות שגויות וחוסר מודעות איבדו שליטה על התקציב המשפחתי.

ראיתי כיצד מינוס "קטן" הופך לחוב גדול, וכיצד רכישת דירה במועד שאינו מתאים או בעזרת משכנתה שאינה מתאימה הופכת לכדור שלג שקשה מאד לעצור.

מתוך ניסיוני הרב, אני יודע כי אפשר לחיות גם בלי מינוס וכי באמצעות רכישת הרגלים נכונים כל משפחה מסוגלת לעבור למסלול של צמיחה ועצמאות כלכלית אפשר בכל זאת להגשים חלומות

משפחה לא בוחרים. את הניהול הכספי שלה כן.

בין כלל המרכיבים הבונים את חיי המשפחה, לצד הכספי יש תפקיד נכבד. הוא זה שקובע את רמת החיים ואיכות החיים של בני המשפחה.

ניהול כלכלת המשפחה נראה אולי פשוט, אך למעשה הוא מורכב לפחות כמו ניהול של עסק קטן, וכרוך בדילמות כלכליות רבות:

החל מההתנהלות היומיומית, המכתיבה לעתים ויתורים כואבים,דרך הצורך לגייס סכומי כסף גדולים לאירוע משפחתי או רכישת דירה ועד התמודדות עם פיטורים או פרישה מעבודה.

בכל אחד מן המצבים האלו יעוץ מקצועי יפרוש בפניכם תמונת מצב מקיפה, יציג אפשרויות שונות לפתרון, ויקנה לכם את הידע והכלים על מנת לקבל באופן מושכל את ההחלטה האופטימלית המתאימה למשפחתכם .

רווחת המשפחה זה הרווח שלכם

נכון , לתהליך הייעוץ וההבראה יש מחיר – הן כספי והן התנהגותי. הוא מצריך שינוי הרגלים ואולי ויתור על דברים מסוימים. אולם יועץ לכלכלת המשפחה שהוא מקצועי מהווה קרש קפיצה למציאות חדשה – מציאות של שליטה במצב,  שלוות נפש ואיכות

חיים אמתית וכמובן חסכון כספי רב. התנהלות נכונה תשפר את הרווחה הכלכלית והנפשית של בני המשפחה בהווה ובעתיד.

המשפחה זה אתם

לכל משפחה מאפיינים הנגזרים מההרכב הייחודי של בני המשפחה:  זוגות צעירים או גמלאים,  חד הוריות או מרובות ילדים, הורים לילדים קטנים או למתבגרים, עצמאים או שכירים.

מתוך המאפיינים הייחודים לכל משפחה נגזרים הצרכים והיעדים שלה. לכן אין מדובר  בפתרונות קסם או במתווה אחיד, אלא בהקניית דרכים שיהיו אפקטיביות למשפחה הספציפית שלכם.

בתהליך הייעוץ נסקור את תמונת המצב הכלכלי שלכם כיום, הכנסות והוצאות, עמידה בהתחייבויות, היערכות לסיכונים, ויעדים עתידיים.

על פי הממצאים נבנה תכנית ארוכת טווח להגשמת היעדים הכלכליים של משפחתכם,  ונסייע לכם ברכישת הרגלים שיביאו להתנהלות כלכלית בריאה יותר, למעבר מדשדוש לצמיחה.

ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר